22 maj 2017
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
ul. Droga Męczenników Majdanka 181
20-325 Lublin
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail: sekretariat@fundacja.lublin.pl
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
L.dz.FRL/605/17 Lublin, dnia 22 maja 2017roku
Znak sprawy: FRL/5/2017/MnS!
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do składania ofert w celu wyłonienia dostawcy/wykonawcy usługi cateringowej.
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „Młodzi na start!” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa I Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.2 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na wykonanie usługi cateringowej obejmującej przygotowanie i dostarczenie obiadu, tj. jednodaniowego ciepłego posiłku oraz zorganizowanie poczęstunku podczas dwóch przerw kawowych dla uczestników projektu w Lublinie, Lubartowie i Łukowie.
Zamówienie będzie realizowane w 3 częściach:
Łączna maksymalna liczba osobodni trzech części wyniesie 2040.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby dni, grup oraz zmiany liczby osób w poszczególnych częściach zamówienia – w zależności wyników procesu rekrutacji. Przewiduje się również możliwość realizacji usługi poza granicami Lublina, Lubartowa i Łukowa w obszarze województwa lubelskiego (opcja z dowozem – koszt dowozu musi zostać uwzględniony w cenie złożonej oferty).
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie ceny brutto, przypadającej dziennie na jednego uczestnika.
Wykonawca może złożyć ofertę cenową na 1 lub kilka części zamówienia.
I Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
II Opis przedmiotu zamówienia:
Usługa cateringowa obejmuje przygotowanie i dostarczenie obiadu, tj. jednodaniowego ciepłego posiłku oraz zorganizowanie poczęstunku podczas dwóch przerw kawowych dla uczestników projektu w Lublinie, Lubartowie i Łukowie.
Część I – Lublin– średnio49 dni x średnio 12 osób = średnio 588 osobodni
– 3 grupy x średnio 2 dni x średnio 12 osób,
– 1 grupa x średnio 17 dni x średnio 12 osób,
– 1 grupa x średnio 23 dni x średnio 12 osób,
– 1 grupa x średnio 3 dni x średnio 12 osób,
Łącznie maksymalnie 588 osobodni.
Część II – Lubartów – średnio 59 dni x średnio 12 osób = średnio 708 osobodni
– 3 grupy x średnio 2 dni x średnio 12 osób
– 1 grupa x średnio 17 dni x 12 osób,
– 1 grupa x średnio 13 dni x 12 osób,
– 1 grupa x średnio 23 dni x 12 osób.
Łącznie maksymalnie 708 osobodni.
Część III – Łuków – średnio 62 dni x średnio 12 osób = średnio 744 osobodni
– 4 grupy x średnio 2 dni x średnio 12 osób,
– 1 grupa x średnio 18 dni x średnio 12 osób,
– 1 grupa x średnio 23 dni x średnio 12 osób,
– 1 grupa x średnio 10 dnia x średnio 12 osób,
– 1 grupa x średnio 3 dni x średnio 12 osób.
Łącznie maksymalnie 744 osobodni.
Łączna maksymalna liczba osobodni wszystkich trzech części wyniesie 2040.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby dni, grup oraz zmiany liczby osób w poszczególnych częściach zamówienia – w zależności wyników procesu rekrutacji. Przewiduje się również możliwość realizacji usługi poza granicami Lublina, Lubartowa i Łukowa w obszarze województwa lubelskiego (opcja z dowozem – koszt dowozu musi zostać uwzględniony w cenie złożonej oferty).
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie ceny brutto, przypadającej dziennie na jednego uczestnika.
Wykonawca może złożyć ofertę cenową na 1 lub kilka części zamówienia.
Świadczenie usługi cateringowej będzie odbywać się sukcesywnie w oparciu o harmonogramy przekazywane Wykonawcy min. 5 dni kalendarzowych przed dniem świadczenia usługi.
Zamawiający każdorazowo zlecając wykonanie usługi, określi termin, miejsce oraz szacunkową liczbę uczestników – którą będzie potwierdzał w każdym dniu świadczenia usługi tj. po rozpoczęciu zajęć i sprawdzeniu listy obecności.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 – zamówienia uzupełniającego, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z wykonawcą, o ile to zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Wymagania dotyczące usługi:
Wynagrodzenie za usługę cateringową świadczoną dla uczestników projektu będzie wypłacane Wykonawcy/Dostawcy po wystawieniu faktury Vat/ rachunku na podstawie rzeczywistej liczby wydanych posiłków (tj. zrealizowanych osobodni), co będzie zgłaszane Wykonawcy/Dostawcy w każdym dniu świadczenia usługi tj. po rozpoczęciu zajęć i sprawdzeniu listy obecności.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności określonej w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” – zamówienia uzupełniającego, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z wykonawcą, o ile to zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
III Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
55520000-1 – Usługi dostarczania posiłków
55321000-6 – Przygotowywanie posiłków
IV Termin wykonania zamówienia:
Usługa cateringowa odbywać się będzie w okresie czerwiec 2017 r. – luty 2018 r.
Dokładne terminy, miejsca realizacji usług oraz liczby uczestników zostaną wskazane przez Zamawiającego przed rozpoczęciem każdej z usługi.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu.
V Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Dostawcy/Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Dostawcy/Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu
VI Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej
w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
C minimalna
Cena = ————————- x 80
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Oferta badana
Klauzule społeczne = ——————————————————————– x 20
Oferta z największą liczba osób zaangażowanych
w ramach klauzul społecznych
Zamawiający zastrzega, że na etapie podpisywania umowy Wykonawca będzie zobligowany do przedstawienia dokumentów potwierdzających spełnienie klauzul społecznych.
Stosowanie klauzul społecznych, może być weryfikowane przez Zamawiającego także w trakcie realizacji zamówienia.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów
w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
Jeśli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej oferty przedstawią taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.
W przypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający, może podjąć negocjacje z wybranym zgodnie z zasadą konkurencyjności Wykonawcą lub powtórzyć postępowanie w trybie zasady konkurencyjności.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy P.Z.P., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Odrzucenie oferty będzie możliwe po przedstawieniu wyjaśnień przez wykonawcę.
VII Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
VIII Forma, miejsce i termin składania ofert:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 31 maja 2017 r. do godziny 10.00 w formie pisemnej w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul. Droga Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Zapytanie ofertowe FRL/5/2017/MnS!
Nie otwierać przed dniem 31.05.2017 r. do godz. 10.00”
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do sekretariatu Zamawiającego na w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
IX Unieważnienie postępowania:
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
XII Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów:
X Osoby do kontaktów:
Anna Poterucha-Radomska– Kierownik projektu
Tel.: 516 283 429, e-mail: a.poterucha-radomska@fundacja.lublin.pl
Marta Osuch – Specjalista ds. organizacyjnych i monitoringu
Tel.: 516 283 455, e-mail: m.osucha@fundacja.lublin.pl
XIV Warunki zmiany umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie w zakresie okresu jej obowiązywania w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
XI Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytania ofertowe):