23 maj 2017
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
ul. Droga Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail: sekretariat@fundacja.lublin.pl
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
L.dz.FRL/613/17 Lublin, dnia 22 maja 2017 roku
Znak sprawy: FRL/10/2017/SDM
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do składania ofert na przeprowadzenie w ramach personelu projektu[1] usług pośrednictwa pracy.
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „Szansa dla młodych” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa I, Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.2 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na osobiste przeprowadzenie usług pośrednictwa pracy w następującym
wymiarze:
Część I – Zamość:
– wyłonienie jednego pośrednika pracy, maksymalnie 144 godziny pośrednictwa pracy (36 uczestników x 4 godziny indywidualnego pośrednictwa pracy).
Część II – Chełm
– wyłonienie jednego pośrednika pracy, maksymalnie 144 godziny pośrednictwa pracy (36 uczestników x 4 godziny indywidualnego pośrednictwa pracy).
Część III – Tomaszów Lubelski
– wyłonienie jednego pośrednika pracy, maksymalnie 144 godziny pośrednictwa pracy (36 uczestników x 4 godziny indywidualnego pośrednictwa pracy).
Łączny wymiar maksymalnie 432 godziny.
Usługa indywidualnego pośrednictwa pracy dla jednego uczestnika realizowana będzie w ramach dwóch spotkań (2 spotkania x 2 godziny). Czas trwania 1 godziny pośrednictwa pracy wynosi 60 minut.
Wykonawca podaje cenę brutto za jedną godzinę realizacji usługi.
Wykonawca może złożyć ofertę cenową na 1 część zamówienia.
I Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego obowiązującego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
II Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie 3 pośredników pracy w celu przeprowadzenia usług indywidualnego pośrednictwa pracy dla uczestników/uczestniczek projektu.
Maksymalna liczba godzin na poszczególne części zapytania ofertowego wynosi: część I -144 godzin, część II -144 godzin, część III -144 godzin, indywidualnego pośrednictwa pracy. Łączna liczba godzin na wszystkie części wynosi maksymalnie 432 godziny.
Część I – Zamość:
– wyłonienie jednego pośrednika pracy, maksymalnie 144 godziny pośrednictwa pracy (36 uczestników x 4 godziny indywidualnego pośrednictwa pracy).
Część II – Chełm
– wyłonienie jednego pośrednika pracy, maksymalnie 144 godziny pośrednictwa pracy (36 uczestników x 4 godziny indywidualnego pośrednictwa pracy).
Część III – Tomaszów Lubelski
– wyłonienie jednego pośrednika pracy, maksymalnie 144 godziny pośrednictwa pracy (36 uczestników x 4 godziny indywidualnego pośrednictwa pracy).
Łączny wymiar maksymalnie 432 godziny.
Usługa indywidualnego pośrednictwa pracy dla jednego uczestnika realizowana będzie w ramach dwóch spotkań (2 spotkania x 2 godziny).
Łączny wymiar maksymalnie 432 godziny.
Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji usług w innych miejscowościach znajdujących się w powiatach: biłgorajskim, chełmskim, hrubieszowskim, janowskim, krasnostawskim, tomaszowskim, włodawskim i zamojskim objętych częściami zamówienia pod warunkiem, że liczba uczestników z danej lokalizacji wynosić będzie minimum 12 osób.
Usługa pośrednictwa pracy obejmuje pozyskiwanie ofert pracy (rejestrowanie ofert pracy), upowszechnianie pozyskanych ofert pracy wśród uczestników projektu (zgodnie z ich kwalifikacjami, umiejętnościami i doświadczeniem zawodowym na podstawie indywidualnej analizy i możliwości zatrudnienia danego uczestnika na określonym miejscu pracy), udzielanie uczestnikom projektu informacji o wolnych miejscach pracy i możliwościach jej podjęcia, pomoc uczestnikom projektu w kontaktach z pracodawcami, udzielaniu pracodawcom informacji o kandydatach do pracy, inicjowanie i organizowanie kontaktów uczestników projektu z pracodawcami współdziałanie z urzędami pracy w zakresie wymiany informacji o możliwościach uzyskania zatrudnienia.
Usługi realizowane będą w godzinach 8.00-19.00, w okresie: maj 2017 – październik 2017 roku wg uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników, terminu i miejsca realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby godzin planowanego pośrednictwa pracy w przypadku zmiany liczby uczestników.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 – zamówienia uzupełniającego, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z wykonawcą, o ile to zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Wymagania dotyczące realizacji usług:
III Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
79611000-0 Usługi poszukiwania pracy
IV Termin wykonania zamówienia:
Planowany termin realizacji usług: maj 2017 – październik 2017 roku. Szczegółowy harmonogram usług zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania i zrekrutowaniu uczestników projektu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników, terminu i miejsca realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu oraz zmiany liczby godzin pośrednictwa pracy.
V Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
VI Informacje o wykluczeniu:
VII Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badanie ofert
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
Z tytuł odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów oraz składania wyjaśnień, przedkładania dodatkowych dokumentów przez Wykonawców drogą mailową.
VIII Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
Ad. 1 Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium cena (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru:
C minimalna
Cena = ————————- x 60
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Ad. 2 W ramach kryterium „doświadczenie” Zamawiający będzie przyznawał punkty od 0 do 30 za liczbę godzin przeprowadzonych zajęć w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w ciągu ostatnich 3 lat liczone od daty ukazania się zapytania ofertowego.
Punkty liczone będą wg wzoru, zgodnie z danymi przedstawionymi w załączniku nr 2.
Wymagane jest dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających przeprowadzenie zajęć wymienionych w Załączniku Nr 2 (kopii referencji lub umów, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
Liczba godzin oferty ocenianej
Doświadczenie = ————————————————————– x 30
(liczba godzin) Największa liczba godzin wśród nadesłanych ofert
Ad. 3 W ramach kryterium „dodatkowe kursy/szkolenia podnoszące kwalifikacje”. Zamawiający będzie przyznawał 10 punktów za kursy/szkolenia/studia podyplomowe i ich zgodność z przedmiotem zamówienia, w oparciu o dane zawarte w załączniku nr 2.
Wymagane jest dostarczenie kopii uzyskanych dyplomów/zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Wszystkie kserokopie dokumentów dołączone do oferty muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz opatrzone podpisem Wykonawcy.
Zamawiający wybierze najkorzystniejsze oferty, które uzyskają najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria w ramach poszczególnych części zapytania.
Jeśli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej oferty przedstawią taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.
W przypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający, może podjąć negocjacje z wybranym zgodnie z zasadą konkurencyjności Wykonawcą lub powtórzyć postępowanie w trybie zasady konkurencyjności.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy p.z.p., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
IX Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
X Forma, miejsce i termin składania ofert:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 31 maja 2017 roku do godziny 16.00 pisemnej, w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny , ul. Droga Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat)w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Zapytanie ofertowe FRL/10/2017/SDM”.
Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin
złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do sekretariatu Zamawiającego na
w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego
oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za
przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
XI Unieważnienie postępowania:
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
XII Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów:
XIII Osoby do kontaktów:
Andrzej Góreczny – Kierownik projektu
Tel.: 516 283 460, e-mail: a.goreczny@fundacja.lublin.pl
Sylwia Parafiniuk– Specjalista ds. organizacyjnych
Tel.: 84 627 18 32, e-mail: s.parafiniuk@fundacja.lublin.pl
XIV Warunki zmiany umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie w zakresie okresu jej obowiązywania w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
XV Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytania ofertowe):
[1] W rozumieniu „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”