28 kwi 2017
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail: sekretariat@fundacja.lublin.pl
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
L.dz.FRL/491/17 Lublin, dnia 28 kwietnia 2017 roku
Znak sprawy: FRL/3/2017/MnS!
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do składania ofert na przeprowadzenie usług grupowego poradnictwa zawodowego.
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „Młodzi na start!” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa I Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.2 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego zaprasza do przedstawienia oferty na przeprowadzenie usługi grupowego poradnictwa zawodowego, w następującym wymiarze:
Łączny wymiar wynosi 100 godzin.
Usługa grupowego poradnictwa zawodowego dla 1 grupy realizowana będzie w ramach 2 dni (pierwszy dzień – 6 godzin, drugi dzień – 4 godziny). Czas trwania 1 godziny grupowego poradnictwa zawodowego wynosi 60 minut. Jedna grupa będzie średnio liczyć 12 osób.
Wykonawca podaje cenę brutto za jedną godzinę realizacji usługi.
Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego przypadająca na 1 doradcę wynosi 30 godzin (3 grupy x 2 dni), pierwszy dzień 6 godzin, drugi dzień 4 godziny.
Planowane miejsce świadczenia usług: Lublin1
Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego przypadająca na doradcę wynosi 30 godzin (3 grupy x 2 dni), pierwszy dzień 6 godzin, drugi dzień 4 godziny.
Planowane miejsce świadczenia usług: Lubartów1
Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego przypadająca na doradcę wynosi 40 godzin (4 grupy x 2 dni), pierwszy dzień 6 godzin, drugi dzień 4 godziny
Planowane miejsce świadczenia usług: Łuków1
1 Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników i miejsca realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników i uczestniczek do projektu oraz zmiany liczby godzin poradnictwa zawodowego.
Wykonawca może złożyć ofertę cenową tylko na 1 część zamówienia.
I Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego obowiązującego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
II Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie 3 doradców zawodowych w celu przeprowadzenia usług grupowego poradnictwa zawodowego dla uczestników/uczestniczek projektu.
Maksymalna liczba godzin na poszczególne części zapytania ofertowego wynosi: część I -30 godzin, część II -30 godzin, część III -40 godzin grupowego poradnictwa zawodowego. Łączna liczba godzin na wszystkie części wynosi maksymalnie 100 godzin.
Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego przypadająca na 1 doradcę wynosi 30 godzin (3 grupy x 2 dni), pierwszy dzień 6 godzin, drugi dzień 4 godziny.
Planowane miejsce świadczenia usług: Lublin
Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego przypadająca na doradcę wynosi 30 godzin (3 grupy x 2 dni), pierwszy dzień 6 godzin, drugi dzień 4 godziny.
Planowane miejsce świadczenia usług: Lubartów
Maksymalna liczba godzin grupowego poradnictwa zawodowego przypadająca na doradcę wynosi 40 godzin (4 grupy x 2 dni), pierwszy dzień 6 godzin, drugi dzień 4 godziny
Planowane miejsce świadczenia usług: Łuków
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany miejsca realizacji usług w zależności od procesu wyników procesu rekrutacji. Usługi świadczone będą na terenie województwa lubelskiego.
Usługa poradnictwa grupowego obejmuje metody aktywnego poszukiwania pracy, roli pracy w życiu człowieka, metody i narzędzi poszukiwania pracy, metody rekrutacji i selekcji stosowane przez pracodawców. W ramach ww. poradnictwa uczestnicy przygotują CV, list motywacyjny oraz zostaną przygotowani do rozmowy kwalifikacyjnej. Zamawiający wymaga przygotowania autorskich materiałów na poradnictwo grupowe, które zostaną przekazane uczestnikom/uczestniczkom projektu.
Usługi realizowane będą w godzinach 8.00-17.00, w okresie: I połowy maja 2017- 28 lutego 2018 roku wg uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników, terminu i miejsca realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby godzin planowanego poradnictwa zawodowego w przypadku zmiany liczby uczestników.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 –zamówienia uzupełniającego, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z wykonawcą, o ile to zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Wymagania dotyczące realizacji usług:
III Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
85312320-8 Usługi doradztwa
IV Termin wykonania zamówienia:
Planowany termin realizacji usług: I połowa maja 2017–28 lutego 2018 roku. Szczegółowy harmonogram usług zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania i zrekrutowaniu uczestników projektu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników, terminu i miejsca realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu oraz zmiany liczby godzin poradnictwa zawodowego.
V Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
Oferenci, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
VI Informacje o wykluczeniu:
VII Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badanie ofert
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
Z tytuł odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów oraz składania wyjaśnień, przedkładania dodatkowych dokumentów przez Wykonawców drogą mailową.
VIII Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
Ad. 1 Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium cena (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru:
C minimalna
Cena = ————————- x 70
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Ad. 2 W ramach kryterium „doświadczenie” Zamawiający będzie przyznawał punkty od 0 do 30 za liczbę godzin przeprowadzonych zajęć w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w ciągu ostatnich 3 lat liczone od daty ukazania się zapytania ofertowego.
Punkty liczone będą wg wzoru, zgodnie z danymi przedstawionymi w załączniku nr 2.
Wymagane jest dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających przeprowadzenie zajęć wymienionych w Załączniku Nr 2 (kopii referencji lub umów, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę które konkretnie muszą potwierdzać termin oraz liczbę godzin przeprowadzonych zajęć).
Liczba godzin oferty ocenianej
Doświadczenie = ————————————————————– x 30
(liczba godzin) Największa liczba godzin wśród nadesłanych ofert
Wymagane jest dostarczenie kopii uzyskanych dyplomów/zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Wszystkie kserokopie dokumentów dołączone do oferty muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz opatrzone podpisem Wykonawcy.
Zamawiający wybierze najkorzystniejsze oferty, które uzyskają najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria w ramach poszczególnych części zapytania.
Jeśli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej oferty przedstawią taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.
W przypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający, może podjąć negocjacje z wybranym zgodnie z zasadą konkurencyjności Wykonawcą lub powtórzyć postępowanie w trybie zasady konkurencyjności.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy p.z.p., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
IX Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
X Forma, miejsce i termin składania ofert:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 8 maja 2017 r. do godziny 10.00 w formie pisemnej w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul. Droga Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe FRL/3/2017/MnS!”
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do sekretariatu Zamawiającego na w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
XI Unieważnienie postępowania:
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
XII Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów:
XIII Osoby do kontaktów:
Anna Poterucha-Radomska– Kierownik projektu
Tel.: 516 283 429, e-mail: a.poterucha-radomska@fundacja.lublin.pl
Marta Osuch – Specjalista ds. organizacyjnych i monitoringu
Tel.: 516 283 455, e-mail: m.osucha@fundacja.lublin.pl
XIV Warunki zmiany umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie w zakresie okresu jej obowiązywania w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
XV Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytania ofertowe):