11 wrz 2015
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
Droga Męczenników Majdanka 181
20-325 Lublin
tel.: 81 710 19 00, fax: 81 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail: sekretariat@fundacja.lublin.pl
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
Znak sprawy: KK/2015/COACH-NW
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do składania ofert w celu wyłonienia wykonawcy
na organizację usługi hotelarskiej oraz usługi restauracyjnej dla 10 uczestników 12- dniowego szkolenia.
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny realizująca projekt „KOMPETENTNA KADRA – szkolenia i doradztwo dla Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działania 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1. Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwa dla przedsiębiorstw, zaprasza
do przedstawienia oferty na organizację usługi hotelarskiej oraz usługi restauracyjnej dla 10 uczestników 12-dniowego szkolenia.
I Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności,
na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane
w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, których wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty wynikającej
z umowy o dofinansowanie projektu, w rozdziale dotyczącym konkurencyjności.
II Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja usługi hotelarskiej oraz usługi restauracyjnej dla 10 uczestników „Szkolenie International Coaching Certification I stopnia”.
Zakres usługi obejmuje:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
USŁUGA NOCLEGOWA
Wykonawca winien zapewnić noclegi dla następującej ilości osób w terminach:
w ośrodku, w którym jednocześnie udostępniona będzie sala szkoleniowa.
Kryteria jakie powinny spełniać dostarczone noclegi:
Zakwaterowanie w pokojach 1 lub 2 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym, w tym co najmniej 2 pokoje jednoosobowe. Powierzchnia pokoi powinna być nie mniejsza niż powierzchnia określona w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie dla pokoi 1,2,3 osobowych w hotelach trzy gwiazdkowych.
Minimalne wyposażenie pokoi (1, 2 – osobowych):
Łóżka powinny być oddzielone od siebie i stanowić odrębne posłanie. W przypadku niemożliwości podzielenia uczestników do pary pod względem płci, Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia pokoi jednoosobowych lub dwuosobowych do pojedynczego wykorzystania.
W okresie grzewczym pokoje muszą być ogrzewane.
Wykonawca zapewni przechowanie bagażu uczestników szkolenia przed zajęciem i po zwolnieniu pokoju.
ZAPEWNIENIE SALI SZKOLENIOWEJ WRAZ Z WYPOSAŻENIEM dostępnej w terminach realizacji szkolenia (bez ograniczeń czasowych):
Wykonawca zobligowany jest zapewnić w podanych wyżej terminach sali wyposażonej w:
Ponadto, sala nie może być usytuowana w piwnicy lub suterenie. Toaleta powinna znajdować się na tym samym piętrze co sala szkoleniowa.
ZAPEWNIENIE WYŻYWIENIA DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA W MIEJSCU REALIZACJI SZKOLENIA OBEJMUJĄCE:
5.10.2015 r. – obiad, kolacja + dwie przerwy kawowe,
6-8.10.2015 r. – śniadanie, obiad, kolacja + dwie przerwy kawowe,
9.10.2015 r. – śniadanie, obiad + dwie przerwy kawowe,
2.11.2015 r. – obiad, kolacja + dwie przerwy kawowe,
3-5.11.2015 r. – śniadanie, obiad, kolacja + dwie przerwy kawowe,
6.11.2015 r. – śniadanie, obiad + dwie przerwy kawowe,
23.11.2015 r. – obiad, kolacja + dwie przerwy kawowe,
24.11.2015 r. – śniadanie, obiad + dwie przerwy kawowe.
Śniadania, obiady i kolacje powinny być podawane w innej sali niż sala wykładowa. Wykonawca zapewni wydanie posiłków jednocześnie dla wszystkich uczestników szkolenia i zapewni obsługę pozwalającą na szybkie i sprawne wydanie posiłków. Wykonawca zapewni możliwość zamówienia posiłków wegetariańskich lub innych ze względu na szczególne wymagania żywieniowe.
Śniadania winny składać się min. z pieczywa jasnego i ciemnego, jogurtów, słodkich bułeczek, półmiska wędlin (co najmniej 3 rodzaje), jaj, serów żółtych i białych, dżemu, miodu, mleka, płatków śniadaniowych (co najmniej 2 rodzaje), 2 dań na gorąco, kawy, herbaty, masła, cytryny, mleczka, wody mineralnej niegazowanej i gazowanej, owoców, soków owocowych (co najmniej 2 rodzaje), warzyw (co najmniej 2 rodzaje). Śniadanie dla każdego uczestnika powinno być podane na zastawie ceramicznej z kompletem sztućców metalowych i serwetek.
Obiady winny składać się min. z zupy, dania głównego, deseru oraz napojów (herbata, kawa, woda /gazowana i niegazowana/, soki 2 rodzaje)
Kolacja winna składać się min. z wędliny co najmniej 3 rodzaje, jaj, ryby, deski serów, przystawki – 2 rodzaje: sałatki – 2 rodzaje, świeże warzywa – 2 rodzaje, pieczywa (białe, razowe, ciemne), masła oraz napoi (kawa, herbata, cytryna, mleczko, cukier).
Przerwy kawowe, winny składać się z:
Serwis kawowy dostępny w trakcie szkolenia i sukcesywnie uzupełniany.
Wykonawca usługi zapewni obsługę, rozstawienie i bieżącą wymianę naczyń oraz dbałość o estetykę miejsca podawania wyżywienia.
Miejsce zakwaterowania oraz wydawania posiłków musi znajdować się w tym samym obiekcie, w którym będą odbywały się szkolenia.
Posiłki podawane będą w oddzielnym pomieszczeniu, niż sala szkoleniowa, z wyłączeniem serwisu kawowego, który może być podawany w sali szkoleniowej. Posiłki podczas szkolenia powinny być podawane przy stole, z miejscami siedzącymi jednocześnie dla wszystkich uczestników szkolenia na zastawie ceramicznej z kompletem sztućców metalowych i serwetek. Menu obiadów i kolacji winny być różne w każdym dniu szkolenia.
III Termin wykonania zamówienia:
Przewidziany okres realizacji szkolenia: październik-listopad 2015 roku.
Szkolenie odbędzie się zgodnie z modelem czasowym:
I część kursu – 5 dni (5-9.10.2015 r.),
II część kursu – 5 dni (2-6.11.2015 r.),
III część kursu – 2 dni (23-24.11.2015 r.)
Preferowana lokalizacja miejsca realizacji szkolenia: odległość do 100 km od Lublina.
IV Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 55120000-7 Usługi hotelarskie
w zakresie spotkań i konferencji.
V Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań (Załącznik nr 3
do Zapytania ofertowego).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia. Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do oceny.
VI Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu
o następujące kryterium/kryteria:
Cena – 100 % (100 pkt)
Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium cena (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru:
C minimalna
Cena = ————————- x 100
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
VII Opis sposobu przygotowania oferty:
W odpowiedzi na zamówienie:
VIII Forma, miejsce i termin składania ofert:
Forma oferty: ofertę należy złożyć w postaci pisemnej, w zamkniętej kopercie i opisać ją podając:
a także opatrzyć napisem „Nie otwierać przed dniem 28.09.2015 r.”
Koperty, które nie zostaną oznaczone zgodnie z powyższym opisem, nie będą podlegały ocenie.
Miejsce złożenia oferty: siedziba Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul. Droga Męczenników Majdanka 181,
20-325 Lublin (Sekretariat).
Termin złożenia oferty do dnia: 28.09.2015 r. do godz. 16.00.
Wyniki postępowania zostaną zamieszczone na stronie internetowej Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny www.fundacja.lublin.pl w zakładce „Zapytania ofertowe”.
IX Unieważnienie postępowania:
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
X Osoby do kontaktów:
Magdalena Dąbek – Asystent koordynatora
tel: + 48 81 710 19 00, e-mail: m.dabek@fundacja.lublin.pl
Dorota Grabowska – Koordynator projektu
tel: + 48 81 710 19 00, e-mail: d.grabowska@fundacja.lublin.pl
Wykaz załączników: