12 kwi 2017
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail: sekretariat@fundacja.lublin.pl
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
Lublin, dnia 12 kwietnia 2017 roku
L.dz.FRL/427/17
Znak sprawy: FRL/4/Pus/2017
Zapytanie ofertowe
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza osoby fizyczne do składania ofert na osobiste przeprowadzenie w ramach personelu projektu[1] usługi szkoleniowej.
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „Pracuję u siebie” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, Oś 9 – Rynek pracy, Działanie 9. 3 – Rozwój przedsiębiorczości, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty na osobiste przeprowadzenie usługi szkoleniowej w następującym wymiarze dla poszczególnych części zamówienia:
Liczba godzin jednego szkolenia: 56 godzin (7 dni po 8 godzin)
Liczba szkoleń: 4
Łączny planowany wymiar wynosi 224 godziny.
Liczba godzin jednego szkolenia: 56 godzin (7 dni po 8 godzin)
Liczba szkoleń: 2
Łączny planowany wymiar wynosi 112 godzin.
Liczba godzin jednego szkolenia: 56 godzin (7 dni po 8 godzin)
Liczba szkoleń: 1
Łączny planowany wymiar wynosi 56 godzin.
Usługą zostaną objęte 93 uczestniczki/uczestnicy projektu. Szkolenia odbywać się będą w 9-16 osobowych grupach.
Czas trwania 1 godziny usługi szkoleniowej wynosi 45 minut.
Liczba godzin Doradztwa grupowego dla jednej grupy: 8 godzin, 1 dzień
Liczba grup: 4
Łączny planowany wymiar wynosi 32 godziny.
Liczba godzin Doradztwa grupowego dla jednej grupy: 8 godzin, 1 dzień
Liczba grup: 3
Łączny planowany wymiar wynosi 24 godziny.
Usługą zostaną objęte 93 uczestniczki/uczestnicy projektu. Doradztwo grupowe odbywać się będzie w 9-16 osobowych grupach.
Wykonawca podaje cenę brutto za jedną godzinę realizacji usługi.
Wybór 2 trenerów. Planowana liczba godzin szkolenia przypadająca na każdego trenera wynosi 112 godzin (2 szkolenia x 56 godzin). Planowane miejsce świadczenia usług: Lublin 3 szkolenia, Lubartów 1 szkolenie.
Wybór 1 trenera. Planowana liczba godzin szkolenia przypadająca na 1-go trenera wynosi 168 godzin (2 szkolenia x 56 godzin). Planowane miejsce świadczenia usług: Łuków.
Wybór 1 trenera. Planowana liczba godzin szkolenia przypadająca na każdego trenera wynosi 56 godzin (1 szkolenie x 56 godzin).
Planowane miejsce świadczenia usług: Łuków
Wybór 1 trenera. Planowana liczba godzin doradztwa grupowego przypadająca na 1-go trenera wynosi 32 godziny (4 usługi doradztwa grupowego x 8 godzin) Planowane miejsce świadczenia usług: Lublin 3 usługi, Lubartów 1 usługa
Wybór 1 trenera. Planowana liczba godzin doradztwa grupowego przypadająca na 1-go trenera wynosi 24 godziny (3 usługi doradztwa grupowego x 8 godzin). Planowane miejsce świadczenia usług: Łuków.
I Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, na podstawie wewnętrznego obowiązującego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
II Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie 6 trenerów w celu przeprowadzenia 392 godzin usług szkoleniowych i 56 godzin doradztwa grupowego dla 93 uczestników/-czek projektu.
Planowana liczba godzin na poszczególne części zapytania ofertowego wynosi: część I – 224 godziny, część II – 112 godzin, część III – 56 godzin usług szkoleniowych oraz część IV – 32 godziny, część V – 24 godziny usług doradztwa grupowego. Łączna planowana liczba godzin na wszystkie części wynosi 448 godzin.
Wybór 2 trenerów. Planowana liczba godzin szkolenia przypadająca na każdego trenera wynosi 112 godzin (2 szkolenia x 56 godzin). Planowane miejsce świadczenia usług: Lublin 3 szkolenia, Lubartów 1 szkolenie.
Wybór 1 trenera. Planowana liczba godzin szkolenia przypadająca na 1-go trenera wynosi 112 godzin (2 szkolenia x 56 godzin). Planowane miejsce świadczenia usług: Łuków.
Wybór 1 trenera. Planowana liczba godzin szkolenia przypadająca na każdego trenera wynosi 56 godzin (1 szkolenie x 56 godzin).
Planowane miejsce świadczenia usług: Łuków
Tematyka szkolenia:
– Zagadnienia dotyczące rejestracji firmy
– Zagadnienia podatkowe
– Prawo pracy. Zarządzanie zasobami ludzkimi
– Zasady ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
Wybór 1 trenera. Planowana liczba godzin doradztwa grupowego przypadająca na 1-go trenera wynosi 32 godziny (4 usługi doradztwa grupowego x 8 godzin) Planowane miejsce świadczenia usług: Lublin 3 usługi, Lubartów 1 usługa
Wybór 1 trenera. Planowana liczba godzin doradztwa grupowego przypadająca na 1-go trenera wynosi 24 godziny (3 usługi doradztwa grupowego x 8 godzin). Planowane miejsce świadczenia usług: Łuków.
Zakres usługi doradztwa grupowego: planowanie działalności gospodarczej wg modelu biznesowego CANVAS.
Usługi świadczone będą dla uczestników/czek projektu zamieszkałych na terenie powiatów: bialskiego, janowskiego, kraśnickiego, lubartowskiego, lubelskiego, łęczyńskiego, łukowskiego, opolskiego, parczewskiego, puławskiego, radzyńskiego, ryckiego, świdnickiego oraz miast Biała Podlaska i Lublin.
Usługi szkoleniowe wykonywane będą w okresie od 4 maja do 15 czerwca 2017 roku w godzinach 8.00-18.00, nie więcej niż 8 godzin dziennie, zgodnie z harmonogramem realizacji usługi przygotowanym przez Zamawiającego w uzgodnieniu z uczestnikami/czkami projektu i przedstawionym Wykonawcy, co najmniej na trzy dni przed rozpoczęciem realizacji usługi. Wykonawca będzie zobowiązany dostosować się do terminów zgłaszanych przez Zamawiającego.
Usługi doradztwa grupowego wykonywane będą okresie od 15 maja do 15 czerwca 2017 roku w godzinach 8.00-18.00, nie więcej niż 8 godzin dziennie, zgodnie z harmonogramem realizacji usługi przygotowanym przez Zamawiającego w uzgodnieniu z uczestnikami/czkami projektu i przedstawionym Wykonawcy, co najmniej na trzy dni przed rozpoczęciem realizacji usługi. Wykonawca będzie zobowiązany dostosować się do terminów zgłaszanych przez Zamawiającego.
Wykonawca dopuszcza możliwości zmian w harmonogramie tylko z uzasadnionych powodów leżących po stronie uczestników/czek projektu, siły wyższej, wydarzeń losowych niezależnych od Zamawiającego, uczestników/czek projektu i Wykonawcy.
Zamawiający zobowiązuje się do opracowania i przekazania Wykonawcy formularzy dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia i doradztwa grupowego służących do potwierdzenia udziału uczestników/czek projektu oraz zapewnia także zaplecze lokalowe.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników, terminu i miejsca realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników/czek do projektu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby godzin planowanego szkolenia i doradztwa grupowego w przypadku zmiany liczby uczestników/czek projektu.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 – zamówienia uzupełniającego, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z wykonawcą, o ile to zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Wymagania dotyczące realizacji usług:
III Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego
IV Termin wykonania zamówienia:
Planowany termin realizacji usług:
Usługi szkoleniowe wykonywane będą w okresie od 4 maja – do 15 czerwca 2017 roku.
Usługi doradztwa grupowego wykonywane będą okresie od 15 maja do 15 czerwca 2017 roku.
Szczegółowy harmonogram usług zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania i zrekrutowaniu uczestników projektu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników, terminu i miejsca realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu oraz zmiany liczby godzin szkolenia i doradztwa grupowego.
V Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do niniejszego zapytania.
Oferty Wykonawców, którzy nie przedłożą wymaganych dokumentów i oświadczeń stanowiących załączniki do niniejszego zapytania zostaną uznane za nieważne i nie będą podlegały ocenie.
VI Informacje o wykluczeniu:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do niniejszego zapytania.
Oferty Wykonawców, którzy nie przedłożą wymaganych dokumentów i oświadczeń stanowiących załączniki do niniejszego zapytania zostaną uznane za nieważne i nie będą podlegały ocenie.
VII Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badanie ofert
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
Z tytuł odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów oraz składania wyjaśnień, przedkładania dodatkowych dokumentów przez Wykonawców drogą mailową.
VIII Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryterium/kryteria:
Ad. 1 Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium cena (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru:
C minimalna
Cena = ————————- x 60
C oferty badanej
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Ad. 2 W ramach kryterium „doświadczenie” Zamawiający będzie przyznawał punkty od 0 do 30 za:
w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w ciągu ostatnich 3 lat liczone od daty ukazania się niniejszego zapytania ofertowego.
Punkty liczone będą wg wzoru, zgodnie z danymi przedstawionymi w załączniku nr 2.
Wymagane jest dostarczenie kopii dokumentów potwierdzających przeprowadzenie zajęć wymienionych w Załączniku Nr 2 (kopii referencji lub umów, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
Liczba godzin oferty ocenianej
Doświadczenie = ————————————————————– x 30
(liczba godzin) Największa liczba godzin wśród nadesłanych ofert
Ad. 3 W ramach kryterium „dodatkowe kursy/szkolenia podnoszące kwalifikacje”. Zamawiający będzie przyznawał 10 punktów za kursy/szkolenia/studia podyplomowe i ich zgodność z przedmiotem zamówienia, w oparciu o załączone dokumenty/dane zawarte w załączniku nr 3.
Wymagane jest dostarczenie kopii uzyskanych dyplomów/zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Wszystkie kserokopie dokumentów dołączone do oferty muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz opatrzone podpisem Wykonawcy.
Zamawiający wybierze najkorzystniejsze oferty, które uzyskają najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria w ramach poszczególnych części zapytania.
Jeśli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej oferty przedstawią taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.
W przypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający, może podjąć negocjacje z wybranym zgodnie z zasadą konkurencyjności Wykonawcą lub powtórzyć postępowanie w trybie zasady konkurencyjności.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska w rozumieniu art. 90 ust. 1 ustawy p.z.p., w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
IX Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
X Forma, miejsce i termin składania ofert:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską) do dnia 20 kwietnia 2017 r. do godziny 16.00 w formie pisemnej w Biurze projektu w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie, Doga Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe FRL/4/Pus/2017”.
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do Biura projektu Zamawiającego na w/w adres.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
XI Unieważnienie postępowania:
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
XII Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów:
XIII Osoby do kontaktów:
Piotr Kowalewski – Koordynator projektu
tel.: 516-283-334, e-mail: p.kowalewski@fundacja.lublin.pl
XIV Warunki zmiany umowy:
XV Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytania ofertowe):
[1] W rozumieniu „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”
Do pobrania:
Postępowanie 4-PUS-17
Postępowanie 4-PUS-17-Zal_1-formularz
Postępowanie 4-PUS-17-Zal_2-doświadczenie
Postępowanie 4-PUS-17-Zal_3-cv
Postępowanie 4-PUS-17-Zal_4-oświadczenie
Postępowanie 4-PUS-17-Zal_5-ośw. powiązania