21 kwi 2017
FUNDACJA ROZWOJU LUBELSZCZYZNY
tel.: (081) 710 19 00, fax: (081) 710 19 10
www.fundacja.lublin.pl; e-mail: sekretariat@fundacja.lublin.pl
REGON 430353642; NIP 712-016-65-05; KRS 0000027855
L.dz.FRL/460/17 Lublin, 20 kwietnia 2017 roku
Znak sprawy: FRL/1/2017/MnS!
Zapytanie ofertowe – rozeznanie rynku dotyczące wynajmu sal doradczych i szkoleniowych
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny w Lublinie zaprasza do składania ofert na wynajem sal doradczych i szkoleniowych.
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, realizująca projekt „Młodzi na start!” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa I Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.2 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do złożenia oferty na wynajem sal doradczych i szkoleniowych, w celu:
– przeprowadzenia usług indywidualnego poradnictwa zawodowego po 5 godzin dla 120 uczestników i uczestniczek projektu. Łącznie 600 godzin indywidulanego poradnictwa zawodowego.
– przeprowadzenia usług grupowego poradnictwa zawodowego 10 grup po 12 godzin dla 120 uczestników i uczestniczek projektu. Łącznie 120 godzin grupowego poradnictwa zawodowego.
– przeprowadzenia szkoleń dla uczestników i uczestniczek projektu: 1 grupa 80 godzin, 1 grupa 180 godzin i 1 grupa 104 godziny dla 36 uczestników i uczestniczek szkoleń. Łącznie 364 godziny szkoleń.
Zamówienie będzie realizowane w 3 częściach:
Czas trwania 1 godziny poradnictwa zawodowego i grupowego wynosi 60 minut.
Czas trwania 1 godziny szkolenia wynosi 45 minut.
Wynajmujący podaje cenę netto i brutto za wynajem jednej godziny realizacji usługi.
Wynajmujący może złożyć ofertę cenową tylko na jedną wybraną część zamówienia.
I Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w formie rozeznania rynku, na podstawie wewnętrznego obowiązującego w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w toku realizacji Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z procedurą rozeznania rynku określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
II Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wynajem sal doradczych i szkoleniowych, w celu:
– przeprowadzenia usług indywidualnego poradnictwa zawodowego po 5 godzin dla 120 uczestników i uczestniczek projektu. Łącznie 600 godzin indywidulanego poradnictwa zawodowego.
– przeprowadzenia usług grupowego poradnictwa zawodowego 10 grup po 12 godzin dla 120 uczestników i uczestniczek projektu. Łącznie 120 godzin grupowego poradnictwa zawodowego.
– przeprowadzenia szkoleń dla uczestników i uczestniczek projektu: 1 grupa 80 godzin, 1 grupa 180 godzin i 1 grupa 104 godziny dla 36 uczestników i uczestniczek szkoleń. Łącznie 364 godziny szkoleń.
Zamówienie będzie realizowane w 3 częściach:
Łączny wymiar wynajmu sal doradczych (doradztwo indywidualne) maksymalnie 600 godzin.
Usługa poradnictwa zawodowego dla 1 uczestnika realizowana będzie w ramach 3 spotkań (1 spotkanie x 1 godzina i 2 spotkania x 2 godziny).
Czas trwania 1 godziny poradnictwa zawodowego i grupowego wynosi 60 minut.
Czas trwania 1 godziny szkolenia wynosi 45 minut.
Wynajmujący podaje cenę netto i brutto za wynajem jednej godziny realizacji usługi.
Maksymalna liczba godzin wynajmu sali na usługę indywidualnego poradnictwa zawodowego wynosi 180 godzin, maksymalna liczba godzin wynajmu sali na usługę grupowego poradnictwa zawodowego i szkoleń wynosi 140 godzin.
Planowane miejsce świadczenia usług: Lubartów.
Maksymalna liczba godzin wynajmu sali na usługę indywidualnego poradnictwa zawodowego wynosi 180 godzin, maksymalna liczba godzin wynajmu sali na usługę grupowego poradnictwa zawodowego i szkoleń wynosi 216 godzin.
Planowane miejsce świadczenia usług: Lublin.
Maksymalna liczba godzin wynajmu sali na usługę indywidualnego poradnictwa zawodowego wynosi 240 godzin, maksymalna liczba godzin wynajmu sali na usługę grupowego poradnictwa zawodowego i szkoleń wynosi 128 godzin.
Planowane miejsce świadczenia usług: Łuków.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby godzin w zależności wyników procesu rekrutacji. Usługi świadczone będą na terenie województwa lubelskiego.
Usługa wynajmu sali na poradnictwo zawodowe indywidualne – sala przystosowana do prowadzenia zajęć dla minimum 2 osób jednorazowo, wyposażona w ławkę/ stolik lub biurko i krzesła oraz sprzęt komputerowy z systemem Windows i oprogramowaniem biurowym (MS Office), dostęp do Internetu – minimum 2 stanowiska.
Usługa wynajmu sali na poradnictwo zawodowe grupowe i szkolenia – sala przystosowana do prowadzenia zajęć dla minimum 12 osób jednorazowo, wyposażona w ławki lub stoliki, krzesła, tablicę (najlepiej flipchart) oraz rzutnik multimedialny. Sala jest wyposażona w sprzęt komputerowy z systemem Windows i oprogramowaniem biurowym (MS Office), dostęp do Internetu – minimum 13 stanowisk.
Każda z sal za zajęcia grupowe (szkolenie i doradztwo grupowe) musi mieć zapewnione miejsce na przygotowanie przerwy kawowej. Wynajmujący zapewni salę, w której uczestnicy i uczestniczki będą mogły spożyć dostarczony posiłek podczas zajęć grupowych.
Wszystkie sale muszą znajdować się w budynku przystosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Usługi realizowane będą w godzinach 8.00-20.00, w okresie od 28 kwietnia 2017 do 28 lutego 2018 roku wg uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji usług oraz liczby godzin planowanego wynajmu sal w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu lub przypadku zmiany liczby uczestników.
Wymagania dotyczące realizacji usług:
III Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
702000000-3 Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości stanowiących własność
IV Termin wykonania zamówienia:
Planowany termin realizacji usług: od 28 kwietnia 2017 do 28 lutego 2018 roku wg uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu. Szczegółowy harmonogram usług zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania i zrekrutowaniu uczestników i uczestniczek projektu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników, godzin i terminu realizacji usług w zależności od przebiegu procesu rekrutacji uczestników do projektu oraz zmiany liczby godzin indywidualnego poradnictwa zawodowego, grupowego poradnictwa zawodowego a także szkoleń.
V Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
VI Informacje o wykluczeniu:
Zamawiający wybierze najkorzystniejsze oferty w oparciu o cenę i złożone oświadczenia.
Jeśli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej oferty przedstawią takie same ceny, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.
W przypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający, może podjąć negocjacje z wybranym zgodnie z rozeznaniem rynku Wykonawcą lub powtórzyć postępowanie.
VII Opis sposobu przygotowania ofert:
W odpowiedzi na zamówienie:
VIII Forma, miejsce i termin składania ofert:
Oferta powinna być złożona (osobiście/pocztą/przesyłką kurierską lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) do dnia 28 kwietnia 2017 r. do godz.12.00 w formie:
– pisemnej w siedzibie Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, ul Droga Męczenników Majdanka 181, 20-325 Lublin (Sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe FRL/1/2017/MnS!”,
– elektronicznej na adres m.osuch@fudnacja.lublin.pl w tytule z dopiskiem „Zapytanie ofertowe FRL/1/2017/MnS!”
W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej, za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpływu oferty (przesyłki) do sekretariatu Zamawiającego na w/w adres, w przypadku poczty elektronicznej datę wpływu na adres wskazany przez Zamawiającego.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie/złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
IX Osoby do kontaktów:
Anna Poterucha-Radomska– Kierownik projektu
Tel.: 516 283 429, e-mail: a.poterucha-radomska@fundacja.lublin.pl
Marta Osuch – Specjalista ds. organizacyjnych i monitoringu
Tel.: 516 283 455, e-mail: m.osucha@fundacja.lublin.pl
X Wykaz załączników (wersje elektroniczne do pobrania na stronie www.fundacja.lublin.pl, w zakładce: Zapytania ofertowe):